HULP OP AFSTAND

Waar u ook bent, van het ogenblik dat u aangesloten bent op het internet is het voor ons mogelijk uw toestel "over te nemen".


U kunt steeds meevolgen wat er gebeurt. U belt ons op en wij helpen u verder !


Er wordt via een veilige versleutelde connectie verbinding gemaakt tussen onze support dienst en uw eigen computer.


De opgegeven toegangscodes zijn slechts geldig zolang de support verbonden is.
Bij de volgende sessie wordt er weer een nieuwe code gegenereerd.


Wat kost het mij ?
Omdat het over een directe verbinding gaat, bespaart u sowieso de transportkosten om u ter plaatse te helpen!


Enkel de duur van de verbinding wordt gefactureerd. Dit per half uur.


Vragen ?
Bel of mail ons gerust! Wij helpen u graag verder.

SERVICE AAN/IN HUIS

We kiezen er bewust voor om geen winkel te hebben. Het brengt ons dichter bij de klant met een persoonlijke aanpak.


Als u een toestel koopt, kunt u kiezen voor levering (incl. installatieservice) of afhaling in ons atelier.


Herstellingen vinden bijna altijd plaats bij de klant of in ons eigen atelier. Slechts in een beperkt aantal situaties sturen we het toestel terug naar de fabrikant.


Wat kost het mij ?

Enkel de duur van de interventie wordt gefactureerd. Dit per half uur.
Sommige diensten genieten van een voordelig standaardtarief.


Vragen ?
Bel of mail ons gerust! Wij helpen u graag verder.


Mvg,

Stefaan Pattyn

Zaakvoerder